Buziak.pl
Magda | 52
Magda | 52
  • Login: 1234hot
  • Aktywność: Dziś
Zdjęcia prywatne
Komentarze
marek
Czesc, milo cie poznac! Od: ...Czesc..
2024-03-08 23:24:47
fabian
spoko laska💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
2024-02-18 01:22:10
GRZEŚ
2024-01-12 12:38:17
Tomasz
Anioł
2024-01-11 23:24:59
Tomasz
10/10 piękna kobieta
2024-01-11 23:15:47
Xxx
Się nie zalapuje na wzrost i wogole,,ale muszę mimo to pochwalic szyk,elegancję :** sexyyyy
2023-12-26 08:02:05
Łukasz
Czytali Panowie opis Magdaleny zdjęcie i CV a nie ciągle witaj cześć siema poebało Was musicie Ją zaskoczyć inaczej kaszanka 🤪🤪
2023-11-14 17:26:27
Irek
Witam,
2023-10-29 02:39:34
Walid
2023-08-18 21:07:07
Walid
Magda
2023-06-11 03:05:58
Walid
Magda
2023-06-10 23:39:06
Walid
Czesc piekna magda......
2023-06-10 15:59:54
Walid
Czesc Magda .......
2023-06-10 05:21:09
Piotrek
Hej miła odezwi sie
2023-01-01 00:03:49
gohuke
Witam miło
2022-08-03 14:07:20
Piotrek
2022-06-20 14:01:07
Artur
Bardzo interesującą jesteś osobą
2022-06-03 12:35:11
PAWEŁ
2022-05-13 13:40:55
Slawek
Mmmmm
2022-04-08 13:06:30
kris
pisalem nawet dowcipnie ale mialas blokade , moge jeszcze raz
2021-11-26 23:21:42
Facet
2021-09-20 21:28:07
Greg
2021-09-10 21:38:17

Wyślij zaczepkę:

Informacje

Imię: Magda

Wiek: 52

Płeć: Kobieta

Mieszka: Rzeszów | Polska

Na buziaku szukam: Mężczyzn

Stan cywilny: Panna

Wykształcenie: Wyższe

Zawód: Pracownik finansow / bankowości

Stosunek do palenia: Nie palę

Stosunek do alkoholu: Lubię tylko okazjonalnie

Budowa ciała: Szczupła

Kolor włosów: Ciemny blond

Kolor oczu: Niebieskie

Wzrost: 179 cm

Szukam: Przyjaźni, Miłości, Mężczyzn

O mnie: Jestem wysoką kobietą dlatego szukam osoby o wzroście MIN. 182 cm. I TYLKO W WIEKU PODOBNYM DO MOJEGO. Nie nasz zdjęcia - nie odpiszę Szukam stałego związku wiec jeśli Ty szukasz przygód to źle trafiłeś, Dlatego bardzo proszę nie marnuj mojego i swojego czasu !


Wybierz w sieci stronę serwisu i znajdź kochanka wymarzonego we snach. Poszukaj ideału w głowie, znajdź idealny profil z pomocą wyszukiwarki i wybierz randki internetowe. Skończ z samotnością, uczucie samo do Ciebie nie przyjdzie. Znajdź portal randkowy Buziak.pl, zacznij od profilu randkowego i dokonaj zmian w życiu. Pośród wielu profili, wybierz tego jedynego, który będzie pasował do Twoich oczekiwań. Jeśli chciałabyś coś zmienić, lecz jesteś nieśmiała, w serwisie randkowym znajdziesz szczęście.
Certyfikowany portal internetowy.Przeglądaj randki i szukaj przeznaczenia w miejscowości Rzeszów.Ciekawe osoby w Twojej okolicy.Randki online Rzeszów.Szukaj nietuzinkowych osób blisko Rzeszowa.